Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller blir dette for varmt for deres barn også?

Sitter her å føler meg litt lurt her... kjøpt skinn til 600kr som likssom skal være varmeregulerende, skal kunne brukes året rundt... hahaha... gutten min holdt på å koke bort i går med det under seg...hjelpes meg.. noen som har noen råd om hva jeg kan ha i softbaggen da den er så hard? får man kjøpt madrass til den??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4962652-lammeskinn-i-vogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt om flere som opplever det! Spurte litt rundt fordi jeg hadde tenkt å kjøpe ett lammeskinn pga det skal være varmeregulerende, men er ikke så sikker på det nå...

Har kommet frem til at skinnet ikke "virker" hvis man f.eks legger dynen/pledd over babyen, da blir det tett og skinnet for da ikke puste.

Annonse

Vi gikk også tur i dag - lammeskinn i bagen, body og strømpebukse og tynn lue i ull, og helseteppe løst på toppen.

Det gikk helt supert her! Jeg kjente på både gutten og lammeskinnet ofte (siden det hadde vært så diskutert her inne!) - men begge hadde god temperatur.

Han er 6 mnd gammel og temmelig varmblodig av seg. I går ettermiddag/kveld hadde jeg en bomullsskjorte utenpå bodyen og da kokte han, selv om det var kjøligere da enn idag.

Jeg har lammeskinn i vogna, idag har gutten hatt på seg shorts og t-skjorte og ligget rett på skinnet, ikke varm i det hele tatt. Men hvis du ikke vil bruke skinnet, så får du kjøpt madrass til softbagen for 99 kr hos Fru Lyng. Du kan jo vurdere det.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...