Gå til innhold

November: Fikk høre hjertelyden :)


vinterbaby med vakre Lukas

Anbefalte innlegg

Tirsdag 2 mai var jeg hos legen, å fikk da høre hjertelyden til den lille i magen, dette var STORT!!! Har fått ett helt annet forhold til kulen på magen nå ja, hehe!! Kos og Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos legen i dag (5.5) og fikk høre hjertelyden!!:) Det var kjempe herlig! En fantastisk lyd. Lillegutten min var også med, og han var så flink under hele kontrollen. Satt og lekte på gulvet og koste seg. (Han er 17 mnd, så skjønte ikke så mye av hva som foregikk).

 

Så i dag er jeg bare kjempe glad!! Nydelig vær er det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også var hos legen på tirsdag og fikk høre hjertelyden :) og helt enig med deg, den mest fantastiske lyden ever. gliste hele dagen jeg, det tror jeg andre la merke til hehe.. følte at etter det så er det virkelig liv inni der og jeg føler meg skikkelig gravid :)

Dette er min første så rimelig spesielt ja :) en lyd jeg kunne hørt på dagen lang...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen min e en sånn forsikti type som nekte å lytte etter hjertelyden før etter ultralyden....sukk!! Så æ må nok vente 6(!!!) uker før det e min tur ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den lyden hører jeg enda om jeg lukker øynene, veldig spessiellt!! Synd at jeg ikke visste at legen skulle høre etter lyden så mannen min fikk være med :( Men jeg lovte han at neste kontroll skal jeg be legen gjøre d en gang til :)

Man får ett helt annet forhold til kulen på magen nå ja kan man si :) Kos dere jenter, vi har noe deilig i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...