Gå til innhold

Noen her??? Er skikkelig natterangler jeg!Kanskje sweden?

Anbefalte innlegg

Har fri fra jobb i morgen og da blir nettene lange......spesielt fordi typen er bortreist. Blir null rull i sengehalmen på meg nesten hele denne mnd. så der røyk den pp'n. I tillegg er det bare dritt på tv i kveld og da blir det veldig kjedelig å bare lese gamle innlegg om og om igjen. Føler at det er riktig å bruke dette forumet til selvterapi og jeg..hehe...ikke bare still spm om EL, lutealfase, tapp og tante. Liker å legge negative ting bak meg....inkl. neg. tester........de havner i boss og jeg tenker ikke mer på dem....så det så!! Iogmed at denne mnd blir resultatløs og symptomløs må jeg jo pludre litt så ikke jeg forsvinner helt fra disse sidene...

Ikke mye vettugt å si her, men om noen andre også har absurde tankerekker å meddele så lytter jeg.

En klem i natten til alle dere slitere

Fortsetter under...

hehehe ... for en gangs skyld så går jeg og legger meg litt tidligere enn 00.30 og da er det noen som er aktive her da ....uflaks :(((.... vi få prøve igjenn en annen kveld ..kanskje vi klarer å sammkjøre innleggene våres ...men det er faktisk HELT urolig hvor mye man kan være her inne når en er hjemme alene .....ikkke så bra... man går i en sånn lite BiM-verden .......

Håper du får en FLOTT dag idag ...masse SOL og VARME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DEILIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (her på østlandet ihverfall)

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...