Gå til innhold

Hjelp, Flere med en unge som

Anbefalte innlegg

ikke gidder drite i en bleie h*n bare har tissa litt i?

Her skal det bare en liten dråpe til i bleia før han ikke vil drite i den, jeg skifter bleie og han drite med engang etterpå....... kanskje han bare gjør det for å trimme meg (opp og ned trappa).det er ikke den trappegangen som irriterer meg, men at det blir brukt så himla mye "unødvendige" bleier om dere skjønner?

Kanskje det er en idè å prøve å starte med pottetrening, får han til å sitte på potta etter at jeg har tatt av han en våt bleie, og få til han driter der?

Hmmmmmmmmmmm....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4962424-hjelp-flere-med-en-unge-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett han på toalettet eller på potta da vel, om du ser når han skal bæsje.

Småen her er 18 mnd. og sier ifra når han bæsjer.

Han er av samme typen, vil ikke bæsje i våt bleie. Men i stedet for å ta på en bleie for at han skal bæsje i den setter vi han på toalettet, noe han syntes er kjempestas.

Annonse

Jada, høres kjent ut! Vi har snuppa på potte innimellom (og har hatt det i mange måneder nå). Av og til bil hun bæsje der, men i det siste er det helst ren bleie som duger. Unntaket er morrableia - den liker hun godt å bæsje i. Og det gjør hun så fort etter at hun våkner nå (og mamma er litt treg om morgenen), så vi rekker ikke alltid potta lenger (bæsja stort sett i potte hver morgen fra 7-13 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...