Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har tenkt mye på det, og lurer på om jeg burde stille spørsmål om hvorvidt jeg bærer frem de barna dere har spådd meg??? Hva synes dere??? Lurer på om jeg kanskje kan miste. alle mine søstre og min mor har alle mistet minst ett tidlig i svangerskapet.

Er realist og vet at det er sannsynligvis noe galt med foster som ikke henger. Har bare lyst til å bli mor, ikke bare gravid. Har så mye å gi!

f 141076(om dere mener det er riktig å spå dette) Ønsker uansett tilbakemelding!!!

Lurer også på om noen av der kan se noe på mannen min?? Mulig det kan bli et slags rettslig oppgjør etter hans fars bortfall kan dere se hvordan det ender???Han født 240773

Håper dere vil svare. Virker som dere er overtidsarbeidere alle sammen her inne!mener ikke å overbelaste dere, det er bare at det fascinerer meg og jeg har tro på det.

Klemmer til dere

Fortsetter under...

Jeg har nå sittet å sett en god stund på dette,og jeg føler så mye positivitet rundt deg og dine barn at jeg ikke kan skjønne noe annet en at alt skal gå bra.Pendelen er også veldig positiv.

Dette med din samboer kommer jeg ingen vei med,for alt virker så veldig rotete.

du får prøve Kimby eller noen andre på denne i morgen tror jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...