Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg her også... Har samme spm på kjøpeguiden 3. trimester. Jeg vet at det finnes badebaljer som man setter i et stativ som er sammenleggbart og uavhengig av stellebordet. Noen som vet hva det heter eller hvor man får kjøpt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et sånt stativ, kjøpte det på brio.. Kjempe kjekt for da kunne jeg kjøpe en vanlig komode, som er mye billigere og samtidig ha den øverste skuffen:)

Tror de skal ha sånn på defleste barnebutikker:)

Skrevet

Hei,

Du får faktisk kjøpt det på de fleste baby butikker...

Skrevet

Vi har kjøpt stativ og badebalje (har ikke plass til stellekommode på badet, men har nok benkeplass til stellematte).

Stativet er av merket CAM, og balja heter badewanne top. Hver av delene kostet 279kr. Finnes også i annen modell. Tror du skal klare å få tak i dette i de fleste babyutstyrsbutikker.

Badebalje på stativ er enkelt å pakke bort, og tar liten lagringsplass når det ikke er i bruk.

Skrevet

Det var ikke verre nei... hehe. Får ta meg en runde i butikkene. Takk for svar :)

Skrevet

jeg har stellekommode meed skuffer og badeballje i. hadde tenkt å kjøpe et vaskevannsfat som jeg bruker når jeg skal vaske babyen ved bleieskift.

stress å vaske den vanlige vasken vår før hvert skift. må jo ha det helt rent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...