en av hver Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har tenkt til å kjøpe en manuell brystpumpe, hvilken bør jeg velge? Synes det virker greiere å pumpe men håndtak enn de man liksom drar ut og inn? Og så synes jeg det er fint hvis det hører til gode bokser eller poser til å fryse melka i. Og når kjøpte dere pumpe, før fødsel? Ble den isåfall med i den berømte bagen?
Kaisa75 Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Tips om gode brystpumper (manuell eller ikke?) lurer jeg paa ogsaa.. Haaper noen kan gi svar :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Brukte selv elektrisk, men hører mange er veldig fornøyd med manuell. det er enten avent eller eller event merket heter. Tror det er pumpemekanisme på de fleste manuelle. Jeg er ikke sikker på om det følger med fryseposer til melken, hvis ikke fører alle apotek sånne poser. Jeg kjøpte pumpa før fødselen. Veldig greit å ha den klar mtp såre brystvorter, eller overflødig melk. Du får nok ikke bruk for den på sykehuset. Er bare amming som teller der.
MorLykkelig Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Venninna mi brukte elektrisk pumpe som hun var veldig fornøyd med. Så jeg har kjøpt en slik en selv. Men dette er mitt første barn, og har ikke erfaring med verken manuell eller elektrisk. Det er vel litt individuelt hva man liker. Tror det er Avent som har disse manuelle ihvertfall. Men er sikkert andre merker og,.
en av hver Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2006 Vet om avent, og min ene venninne som har brukt den var fornøyd. Men i butikken her sa de at den var gått ut!! Tror ikke helt på det da. Men Dr. Brown har vel også, og jeg tror jeg har tenkt å bruke de flaskene, de er jo sånn anti-kolikk. Har også sett andre merker, men husker ikke navnet. Elektrisk er uaktuelt da jeg ikke skal pumpe SÅ mye, og jeg har hørt at de durer og at man føler seg litt som en ku! Ingen som har andre merker, eller avent, og har erfaringer å dele?
mortiltreskjønnegutter Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Fikk låne en avent pumpe med første mann og var veldig fornøyd med både pumpe, og flaskene!. Syns det var praktisk med de posene som en kan fryse melka i(fås på apotek og der de selger pumpene) Vurderer å kjøpe pumpen denne gangen, syns det var stress med hånd melking!!!!! Og kan anbefale Avent sin brystpumpe!
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har fått brukt Avent av svigerinna mi, tenkte å koke den etpar ganger. Har sett den i salg ennå. Flasker til dem kjøper du billigst på Meny, de har kommet med nye kollikk-reduserende flasker. Har aldri hørt noe negativt om Avent. Pass på å få riktige flasker, er forskjell på størrelsen på hullene i tåte-smokken til nyfødte og til større barn =)
annie75 Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har kjøpt Medela elekstrisk brystpumpe... så får jeg se hvordan jeg liker den... ble iallefall anbefalt den framfor Avent men som sagt smaken er som baken.... Har hørt mye bra både om Avent og Medela... Så får vi se hvordan detta går
en av hver Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2006 Takk for svar. Tror det heller mot Avent..
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #10 Skrevet 5. mai 2006 De har avent både på rudo og babushop. Bare apoteket som har byttet merke.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #11 Skrevet 5. mai 2006 Hadde Avent, men på meg fungerte den ikke så bra. Andre har vært kjempefornøyd. Vet ikke om det kan ha noe med størrelse og fasong på brysta.
T_02 Skrevet 5. mai 2006 #12 Skrevet 5. mai 2006 hvor har du kjøpt deg medela pumpen? finner den ikke i byen her så.. er det den mini electric? pris?
SuperMy Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 Gå for Avent! Var morsmelkgiver forrige gang, og hadde både Avent og Medela hjemme. Avent fungerte faktisk mer effektivt og var så greit å sterilisere og legg i lukket pose når jeg skulle noe sted, i tillegg til at flaskene er bra holder lenge og finnes i mange variasjoner som kan brukes om hverandre! Veldig smart og billigere enn elektrisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå