Gå til innhold

kimby :) dette er ikke noen form for spåing.. ang klarsynte katja marie dønningen (tror jeg navnet var) temakveld: mellom himmel og jord

Anbefalte innlegg

jeg var en gang for 2 år siden på ein tema kveld som ble kalt mellom himmel og jord. her på denne plassen hvor jeg kommer fra finst det eit gammal gårdsplass med mange gamle hus. tror di er frå 16- 17 tallet viss jeg ikke tar helt feil. denne gårdsplassen er idag museum..

det var flere klarsynte som var på omvisning denne kvelden og dei kunne fortelle oss om grusome hendelser som drap, voldtekter og sjukdom. her blir det også sagt at det går igjen ei dame/jente i grønn kjole. Da vi gikk inn i det ene huset fortalde hun ene damen som var sammen med katja at en av oss som var der inne hadde vert kone på denne gården men hadde dødd av en sykdom, og denne damen hadde hatt mange barn. tror det var i forbindelse med fødsel at hun døde. men det som var det rareste var at noen som var med på omvisningen begynte å spørre : ja ser du hvem av oss som levde her på den tiden da? ja svarte damen, men hun ville ikke si noe mere enn at den hun fikk opp som hadde levd der på den tiden sto med utgangsdøren inn til stova.. jeg kjennde kor frysningene gjkk nedover ryggen. JEG sto i døren.. var dette meg tror du?? har lurt på dette lenge..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...