Gå til innhold

Ang. treff Kampen/Etterstad... som var i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg mente det var i dag jeg da, så der sto jeg og blomstra: Følte meg litt venneløs da når ingen dukka opp. Så sjekka jeg her; og så var det i går;-( Kan liksom ikke skyldepå ammetåka heller...

Skrevet

Hehe;-) det kan skje den beste. Vi ble bare to. Men det ble trilletur og en tur på"LYST".Koselig. Vi får møtes igjen snart.Nå er det jo knall å sitte/krype/krabbe ute i go`været. Lillegutt storkoser seg iallefall. Jeg og mammaen til gojente snakket om å dra på babysang i Vålerenga kirke. Det er visst annenhver torsdag.Har dere prøvd det?

Skrevet

Nei, har ikke vært på Vålerenga men på Grønland, det er annenhver tirsdag (er nå førstkommende!) og det er stas:-)

Men si ifra da når dere skal møtes igjen, lillemann her trenger å utvidet det sosiale nettverket sitt!

Skrevet

Hei, kanskje litt kort varsel men hva med i morgen, onsdag 10.mai kl. 12.oo ved kirken igjen?

Skrevet

ups, gikk litt fort i svingen når jeg skrev. kom på at jeg hadde en annen avtale i morgen, men hva med fredag?

Skrevet

Fredag passer bra her! Skal trene til 1130 og skynder meg bort etterpå!

Skrevet

Vi kan ikke i morgen da lillegutt er syk. Men satser på nytt treff snart!

• 2 måneder senere...
Skrevet

hei! Dette hørtes koselig ut. Jeg bor like ved Jordal amfi og kunne tenke meg å være med neste gang. Skal følge med på sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...