Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 Lurer på om gaven er kommet frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 5. mai 2006 #2 Del Skrevet 5. mai 2006 Jepp! Tusen takk for den flotte kjolen!!! Har ikke hatt anledning til å gå inn på nettet så mye denne uka pga. jobb og mye stress her hjemme... Nå hadde vi 24 grader i dag, så da er kjolen snart i daglig bruk tenker jeg!!! Med det fine været og den fine kjolen så lurer jeg fælt på om du er Sola Mi, jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #3 Del Skrevet 6. mai 2006 Det er ikke Sola Mi........................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 8. mai 2006 #4 Del Skrevet 8. mai 2006 Nå vet jeg hvem du er!!! Måtte bare summe meg litt... Men har skjønt at det ikke skal avsløres enda, så da får du vente "i spenning" for å se om jeg har rett da... Føler meg som en liten unge her jeg sitter og sitrer av forventning! Det til tross for at jeg er like gammel som deg!!! Tenk at det skal så skremmende lite til for å sprite opp hverdagen!!! He, he, nå treger jeg enormt på at vi ikke har blitt med før på dette, for det var jo ikke særlig tidkrevende heller! T.o.m. mannen min har kost seg med å få gaven i boks å få sendt den, samt gledet seg til å se hva VI fikk, og må si han var fornøyd med gaven han også, så takk skal du ha! Sneiks; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå