Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dagene rundt eggløsning begynte jeg å teste med stripsene fra billige-tester.dk. Fikk først 3 dagene en svak strek + en sterk kontrollstrek. Dagen etter de hadde jeg bare kontrollstrek. Det står i bruksanvisningen at begge strekene må være like sterke for at den skal være positiv... Er dette sant? Går det an å ha svak eggløsning en måned? Eller enten har du eller så har du ikke eggløsning. Det siste synes jeg høres mest logisk ut... Men de var også mindre el-slim enn vanlig. Ellers i mnd har jeg kun kontrollstrek da... Så jeg syns det er rart at det kommer svake utslag rundt det tidspunktet.. Jeg har nemlig trodd at når det er svake utslag er eggløsningen like rundt hjørnet. Har IKM på mandag og vil så gjerne at vi skal lykkes denne gangen. Mista i MA i februar i uke 12.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4960698-n%C3%A5-forst%C3%A5r-jeg-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoler heller ikke på de så jeg har gått over til digital CB. Vet at der har vært folk som ikke fikk positiv test men hadde el likevel... så skift til digital du, eller en stav test du kan tisse på.

Klemz!

Jeg har brukt stavtester fra billige tester denne pp, og fikk ikke helt positivt utslag, men rundt eggløsningstid var teststreken tydelig men ikke like sterk som kontrollstreken. Deretter ble den svakere og svakere i tre dager og forsvant så. Tidspunktet med de sterkeste strekene passet med slim og tempmåling.

Noen kan ha så kort periode med hormonstigning at det ikke gir fullt utslag på testene fordi toppen kommer midt mellom to tester.

Annonse

Jeg har brukt disse stripsene. Testene ble først negative (tydelig kontrollstrek og svak teststrek) 3 dager, men teststreken ble mer og mer synlig. Neste kveld ble testen klart postiv (tydelig kontrollstrek og teststrek som var mørkere og sterkere enn kontrollstreken). Dagen etterpå var testen negativ igjen, altså med tydelig kontrollstrek og litt svakere teststrek.

Jeg fikk i alle fall sterkt utslag på disse testene. Men har også hørt om noen som har hatt litt svakere teststrek enn kontrollstrek, og likevell hatt el og blitt gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...