Gå til innhold

Var å kikka på babyutstyr...

Anbefalte innlegg

Jeg og lillesøstra mi har kikka på barnevogner for moro skyld siden vi var tenåringer. Etter at jeg begynte å prøve så ble det litt for 'virkelig' å skulle kikke på babyting, så jeg har holdt meg unna. MEN på tirsdag gikk vi forbi babyshop, og nå var jeg klar for å kikke. Så vi gikk å studerte vogner, bleiebøtter(!) og nusselige klær. Er sååå mye fint!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4960682-var-%C3%A5-kikka-p%C3%A5-babyutstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg!! Utrolig mye fint å kjøpe ja :o) Har allerede bestemt meg for hvordan vogn jeg skal ha å alt jeg, og er bare i 2 pp (mista i første).

Fint å gå slik å se, da får man også se hva det koster så er det bare hjem å spare :o)

Lykke til!

Klem

Det er stas å gå å se på slike baby tingen!

Jeg har faktisk begynt å kjøpe inn en god del tingen,for fant ut at det blir bedre for økonomien og kjøpe litt og litt,og n¨år barnet kommmer da,så har jeg alt =)Har nå,klær,grønn classic vogn,seng,stellebord.lekere,t.o.m en pakke bleier,hehe men den fikk jeg da!=)

Men enda ikke gravid........=(

Er i 4pp,og håper vi slipper å gå inn i 5pp....

Lykek til jenter =)

Er jo så mye man trenger, så det blir ganske dyrt tilsammen. Satser på å dra over grensa å finne en hyggelig pakkepris.

Søstra mi ønska seg tantebarn, så hun sa hun skulle kjøpe barnevogn hvis hun fikk plukke den ut. Men begynner å bli noen år siden, og vi er ikke studenter lenger så tilbudet var visst gått ut på dato, he, he!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...