Gå til innhold

Hva ligger barna på i bagen? Måtte fjerne ull-underlaget idag.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde lammeskinnet under i dag, men måtte raskt fjerne det, da det ble alt for varmt til lillegutt. Trodde de kunne brukes året rundt pga at det var varmeregulerende, men det kan ivertfall ikke vi gjøre. Så han lå på madrassn i vogn bagen.

Tror det kommer an på skinnet jeg.Kvalitet/lengde.Har nøstebarn sitt som er kortklipt, og det er ikke varmt når jeg kjenner der hun har ligget.Det skal jo gjøre så luften sirkulerer rundt babyen.Har også problemer med hva hun evt skal ligge på.Og har softbag uten madrass.

Datteren min har lammeskinn i bagen til vogna, og er ikke for varm. Vet ikke om det er det dere regner for langt eller kort, men pelsen er ca 1-2 cm lang. Vi bor i Australia og har brukt det i vogna siden hun ble født i januar. Da var det 35-40 grader på dagen, så det går iallfall fint å bruke hele året...

Her nede er lammeskinn mye i bruk, nettopp pga at det sirkulerer lufta under babyen.

uff.. dette føler jeg som et lite problem akkurat nå.... har betalt 600kr for lammeskinn som sies kan bruke hele året... men nei, lillegutt holdt på å kokebort der han lå i softbagen, måtte ta det bort...synes ikke undelaget er stort å ligge på i den baggen når ullet er borte. håper noen har et forslag

Annonse

Vi bruker dreami bagen, igår når vi gikk ut var det vel ca 18 grader ute og blåste litt! Skikkelig digg vær!

Har brukt dunpose frem til nå, men igår la jeg det bort. Snuppa på 6 uker lå på ett helseteppe(varmeregulerende) jeg la over madrassen og hun hadde dyne over seg. Ble ikke for varm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...