Gå til innhold

Tips og råd takk...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått inn i min 9pp og har bestemt med for at denne mnd skal jeg bli gravid.

Har bestilt el tester,kjøpt hostesaft og kamillete skal kjøpe salviete i morgen..opptimist!

Er det noe som har prøvd noe av dette...noen som vet hvor mye/ofte enn skal drikke te og hoste saft.Tenkte jeg skulle begynne og teste fra dag 10,mine sykluser er litt ustabil.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4960563-tips-og-r%C3%A5d-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan såklart ikke garantere noe her, jeg er i pp4 og har aldri vært gravid før, MEN denne gangen drakk jeg et glass grapefruktjuice hver dag uka før forventa EL, og jeg skal innrømme det ble et par slurker hostesaft de siste dagene før -og om ikke annet fikk jeg mye tydeligere ELslim enn noen gang før!

Kan jo ha vært tilfeldigheter såklart, men...

Ingen skal si vi ikke prøver det meste av ting som skal hjelpe vertfall!!;)

mmm...det med grapefruktjucie har jeg ikke tenkt på..det skal jeg også prøve.Har aldri vært gravid jeg eller...men håper det blir en "kreker" nå denne mnd.Reiser til kreta 18mai og det er viss den daton jeg har eggløsning etter forskjellige utellinger.Spennede.

I denne pp har jeg bestemt meg for ikke å stresse med noe! Ikke el-test, ikke hostesaft, ikke forskelige typer te. Bare la naturen gå sin gang slik de gjorde det i gamle dager :o)

Tror nok alt dette stresset er med på å ødelegge mye!

Men lykke til! Håper det går din vei denne måneden!!!

Klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...