Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Hei alle andre håpefulle der ute:-) Kan man kjenne det som stikkninger/kramper når befruktningen skjer...? Eller er dette alltid og kun symptomer på eggløsning? Håper på svar, og ønsker alle der ute masse lykke til! Keep up the good work;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Nei, du kan ikke kjenne befruktningen, så stikkingene er EL-smerter. Og selv om egget kanskje blir befruktet så er det ikke sikkert det deler seg riktig og fester seg for det.
rampen_ Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Noen sier vel at de "merker" når befruktningen sjer, men om det er EL de merker eller om det er den faktiske befruktningen, det er uvisst.. ;-)
@ngel Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Hei. Jeg tror heller ikke man kan kjenne selve befruktningen, men mener å ha lest at man kan kjenne når egget fester seg.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Jeg hadde el inatt og idag har jeg mens murringer, vondt i korsryggen... føler at noe er på gang... om det er befruktning jeg kjenner eller spenningen ved å ha truffet el vet jeg ikke... tror nok det er psykisk eller el symptomer... hehe.... jeg innbiller meg mye rart altså :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå