Gå til innhold

Loise77 - angående EL-tester

Anbefalte innlegg

Ser at du venter på EL enda, krysser fingra for at den ombestemmer seg og kommer i rekordfart!

Lurer på din mening angående noe.

Ser at mange her, bl.a. du bruker EL-tester. Lurer egentlig på om det noen vits meg å prøve EL-tester

Kroppen sliter helt klart med å få til EL på første forsøk i syklusene. Men vil ikke disse testene slå ut når kroppen forsøker å få til EL også, ikke bare når EL faktisk kommer. I så fall er jeg jo like langt...

Det beste for meg er kanskje å fortsette tempinga, samtidig som jeg sjekker livmortappen (høy og åpen dersom jeg er i en fruktbar fase). Pluss og se etter EL-slim.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4960314-loise77-ang%C3%A5ende-el-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Temping, el slim sjekk, og tappetafsing er gode indikatorer på el ja,, så hvis du ikke trenger å ha en veldig nøyaktig indikator på el, så er dette godt nok for deg ja...(Temping viser jo el HELT nøyaktig 1 dag etter el har vært)

Jeg sjekker el slim og tappen (mest el slim, tappen er vanskelig syns jeg) i tillegg,, og det stemmer ofte med el testene..

Denne syklusen har jeg ikke fått pos el test, men el har prøvd å komme gjennom,, det har jeg merket.. EL testene har fått mere utslag enn helt negative liksom.. Men aldri klart å bli helt positive.. og vanligvis blir de helt positive på meg....

Så det er min erfaring....

Lykke til! :0)

Så da blir de kanskje bare nesten positive, hvis EL ikke kommer når kroppen forsøker! Ja vi får se neste pp (som ikke skal komme) Synes det går ganske greit med tempinga!

Takk for svar og lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...