Gå til innhold

Hmm, trenger man egentlig strømpebukse og lue i + 20???

Anbefalte innlegg

Pleier ikke å være usikker på hva jeg skal klepå gutten på 8,5 mnd, men kom til å tenke på dette i dag. Er det virkelig nødvendig med strømpebukse og lue? Hvis han har på bukse og litt lange sokker, og sånne gym-sokker (polarn og pyret)?

Synspunkter?

Fortsetter under...

Eg likar å ha noko på hovudet til babyen uansett temperatur eg. Tynn hue viss det er litt vind, solhatt om det er vindstille.

I dag hadde guten vår på seg hue, body og strømpebukse då vi åt middag på terrassen. Han hadde ikkje bukse på. Synest ikkje det er nødvendig med to lag klær nedover beina når det er såpass varmt. Men foretrekker strømpebukse framfor bukse og sokkar, sokkane dett berre av.

Annonse

idag lå jenta vår (6mnd) på skinn( skal vekk imorgen...).hadde på seg body, bukse og sokker og tynt fleecepledd over.i verste varmen lå hu uten teppe til og med.hadde solhatt halvveis på hodet(uten snor så det var gøy å tulle med den)...

hu var nesten for varm!

Ville hatt på noe som dekket ørene hvertfall, er ofte litt kald vind, men her i tr.heim i dag så var det så sinsykt varmt, uutholdelig nesten og varm vind var det også, men hadde på hun et lite skaut fordet om, tør ikke helt la ørene være "fri" når vi bare er i mai selv om det er varmt, og det endte med at jeg tok av både buksa og jakka på hu og at hu bare lå i strømpebukse og body på vei hjemmover etter vi hadde vært i byn fordi det var så varmt, svetten rant nesten fra hu...

Jeg pleier alltid å lure...

I dag bare body og strømpebukse på skinn. Helsepledd rundt kroppen og dyne lett oppå (4 mnd) Tar bort skinnet i morgen

Har på lue. Kjøpte en fra HUFA (99 kr). litt hjelmete fasong, men disse luene som er i ett går enten ned i øynene eller ikke over ørene.

Men skinn regulerer jo varmen og gjør så lufta sirkulerer rundt kroppen.Ikke for varmt med det nå har jeg fått høre...Tok ut voksiposen og la i skinn i bagen i dag jeg.Hva bruker dere istedetfor skinn da?Tepper?Synes det er så hardt oppi bagen.Og jeg hadde på to lag klær i dag og det var altfor masse.Og solhatt!!!!;0)

Annonse

Junior her har på seg body og tynn bukse, vanlege sokkar og lue når vi går ut. Eg bruker framleis vognposen, då, men han er ganske tynn, og så har eg han ganske open, med eit tynt teppe eller to over, etter behov. Har ei tynn jakke også tilgjengeleg. Men lue må dei ha, både mot sola og mot trekken. Eg fann ein genial luemodell i går: skyggelue i tynn bomull, med øyreklaffar og knyteband, og med elastikk i nakken. Ho var dyr, men det var verkeleg ei perfekt sommarlue - og så vart han jo SÅ søt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...