Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 .....Laura??? Kjenner noen som tenker på det og blir ikke fortrolig med det! Noen som kan overbevise meg?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 GÅR DET AN Å SKRIVE MER FEIL!!!???? Mente selvfølgelig DATTEREN sin.....Sorry!
lilli Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Ja, Laura er kjempefint, og på topp i Danmark. Kommer nok snart hit til landet også.
*charlotte*med*tildemor* Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 jeg synest det er veldig pent på engelsk..men skal det uttales Laura eller "Låra"på norsk?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 syns ikke det navnet var noe fint i det hele tatt,,,
LilleBitteliten Skrevet 6. mai 2006 #10 Skrevet 6. mai 2006 Syns det er et kjempefint navn! Veldig søtt! )
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #13 Skrevet 7. mai 2006 Selvsagt går det ann! Jeg synes derimot det er lite pent..Det er så lite søtt som det kan bli etter min mening..Men det er min mening og smaken er som kjent som baken..(-:
E n d e l i g Skrevet 7. mai 2006 #15 Skrevet 7. mai 2006 Så lenge du ikke bor et sted hvor uttalen blir Lævvra, så kan det gå! Navnet i seg selv er jo vakkert - her blir det uttalen som avgjør! Tynn L og u? Læura? Italiensk-inspirerte Laora? Eller engelskinspirerte Låra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå