Gå til innhold

Jeg føler det skjer noe inni meg... Men det skal jo ikke være mulig så tidlig...??

Anbefalte innlegg

Det er igrunnen helt sprøtt.. Hadde EL i helga, og nå føler jeg at jeg er gravid.. Har hatt ømme pupper noen dager nå.. Og her om dagen var jeg skikkelig svimmel.. Og i dag føler jeg meg skikkelig oppblåst.. Og så er jeg litt kvalmen..

Jeg håper virkelig det klaffer denne pp :-) Men er redd det blir en skuffelse, til tross for "symptomene".. Jeg kjenner vel bare litt for godt etter tenker jeg... Eller hva?

Fortsetter under...

Tja.... kanskje litt tidlig? Men for all del, det kan godt være tegn på graviditet dette, ja...

Sist svangerskap merket jeg symptomer MEGET kjapt. lenge før IKM!

Så det er mulig, mener jeg..og da var jeg IKKE prøver, uplanlagt graviditet, og IKKE innbildning..

jeg var også sånn etter EL og tenkte at nå var det helt sikkert noe på gang, men neida, i dag kom TR gitt............

Så da er det bare å gi seg i kast med en ny pp og håpe at det går bedre denne gangen. :)

ja, det blir nok et tantebesøk denne pp også..

Begynner snart å gi opp jeg.. Det tar så på å bli like skuffa hver mnd..

Husker da jeg meldt meg inn her og var i 1 pp.. Jeg trodde jeg ble gravid på første forsøk, og syns så synd på de som hadde prøvd 8 pp...

Nå sitter jeg her, godt inne i 8 pp.. Og fremdeles ikke gravid.. Det er så urettferdig at noen blir gravid med engang!! Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...