Gå til innhold

Noen med eksembarn her??

Anbefalte innlegg

Jenta mi er litt over 4 mndr, og har hele tiden vært plaget med eksem på typiske steder som albuer, knær, lårene osv.

I går begynte vi forsiktig med smaksprøver på maisgrøt (2 ts i går, 3 i dag), og nå har hun blitt helt dekt av røde prikker på magen. Så mye prikker tett i tett at hun nesten er heldekkende rød, flekkvis på magen. Men fargen er ikke superhissig da..Heldigvis. Men hva er dette da?? Tåler hun ikke mais??

Kan ikke dra på helsestasjonen til helsesøsteren vår, for sist jeg spurte om råd ang eksemen hennes, så bare henviste hun meg til en annen mor som satt der (som også hadde eksembarn).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4959945-noen-med-eksembarn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også et eksem og allergibarn. Hun har vært prikkete helt siden vi begynte med fast føde.Ammer du? Hva med å fullamme til 6 mnd? Eksem og allergibarn har ekstra nytte av det. Høres jo ut som om hun har reagert på grøten i alle fall. Kanskje du skulle bestilt time hos lege, så får dere sjekket det nye utslettet?

Jeg analyserer alt hun har spist for å finne ut av hva hun reagerer på, ofte finner jeg ikke ut av det..

Lykke til!

Kan ikke fullamme lenger nå. Hun trenger mer. Våkner oftere på natta, og er ikke like fornøyd på dagene lenger. Hun er stor også, 8 kg! Ammer så mye som mulig ja, men det er nok ikke nok:-(

Har vanlige leger så mye peiling på eksem da?

Hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...