Gå til innhold

Jeg har fått verdens beste svar på spå siden:))))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Sjekksvaret jeg fikk;

Ser en graviditet hos deg iløpet av denne måneden faktisk,og tror det kommer en liten gutt.

Økonomien kommer til å bedre seg mot høsten,og virker som det har med en jobb å gjøre.

Tåfisguri

Om dette er sant, da vlir jeg SÅÅÅÅ glad at det er fare for at jeg tilter!!! Er kun 9 dager igjen til IKM, hvordan i horningane skal jeg holde ut i 9 dager før jeg får svaret. Håper på det beste til det motsatte er bevist :))

Tvi tiv alle sammen, måtte vi gå i mølje inn på 1.trimester:))))))))) Jeg savner seriøst å gå gravid, har aldri hatt det såååå bra i hele mitt liv:)

Fortsetter under...

Så bra da bente69;)!!!

Da satser vi på at spåkona har rett!!

Ble spådd selv at jeg var gravid, men var det ikke.... =(, så du må ikke ta helt av, men de tar jo ofte rett også =)

Har du noen symptomer som gjør deg mistenksom da?

XXX for at det klaffer for deg denne måneden =)

Ja, jeg tror på spåkjærringa til det motsatte er bevist.

Her er det ingen symptomer, ikke som jeg kjenner hvertfall. Sist viste jeg kanskje 5 dager etter vi hadde prøvd å lage ei spire at jeg var gravid. Kroppen var så rar, det var liksom ikke min kropp. Sist slo ikke graviditets testen ut før 10 dager etter ikm.

Jeg drømmer i vei, heldigvis er det gratis....hehehe

heisann Bente69!

Hører egentlig ikke til her,men på slitere. Tenkte likevel jeg kunne skrive litt til deg. Har selv vært inne på spåsidene og alle tre jeg har spurt så langt sier jeg blir gravid i sommer (juli/august). 2 av dem så 2 piker og 1 gutt, mens den tredje så en gutt til/har ingen fra før og fyller 30 i år så det er vel på tide og begynne snart). Uansett synes jeg det er rart om de får opp så like resultat og det ikke stemmer. Håper iallefall det er noe i det, for i så fall blir det en liten en på deg også.

Masse lykke til så får vi håpe de vet hva de driver med derinne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...