Gå til innhold

Baby, 6 mnd, får PANIKK når jeg blir borte for å trene..

Anbefalte innlegg

Hadde gledet meg sånn til å gjennoppta trening på helsestudio etter fødsel.De har gratis barnepass der jeg trener. Leverte tulla mi der i dag igjen, men det samme skjer hver gang. Med en gang jeg er ute av syne får hun panikk og Hyyylgriner, og stopper ikke før hun blir hentet. Noen som har tips for hvordan man kan trene opp babyen til å være hos "barnehagetanta"? Da hun hadde roet seg igjen i dag, forsøkte jeg å gå ut litt, men det tok vel 30 sekunder før hun oppdaget at jeg ikke var der, og hun(som alltid er så blir og fornøyd ellers) begynte å vræææle igjen. Hva annet kan man altså gjøre? Blir kjempeglad for svar!Det er ikke snakk om sutring, men om panikk og redsel og hylgrining.

Fortsetter under...

Litt sent nå, men du skulle nok ha begynt tidligere, sånn at hun ble vant før hun "brydde seg" om at hun ble "forlatt"...

Men, dere må øve på borte-fremme, og hadet; gjerne hjemme. At du sier hadet, går, og kommer tilbake. Slik at hun forstår at selv om hun ikke ser deg, kommer du tilbake.

Og ikke gi deg på det der med barnepassen, det kommer seg. Hun må bare bli litt varm i trøya der.

er det første gang du har levert henne fra deg til fremmede?

er lurt å trene på det der. altså ikke levere henne til fremmede i hytt å pine å bli borte lenge. men å forlate rommet f.eks mens hun snakker med noen hun ikke kjenner.

men jenta mi er også sånn...jeg kunne ikke levert henne til noen fremmede å så bare gått. Hun tillater ganske mange(ca 10stk) som fint kan holde henne mens jeg forlater rommet. men det er fordi hun har møtt disse flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...