Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere kunne velge.....hvem av alle i hele verden ville dere hatt til elsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på småtroll 0-1 år, ikke riktig forum vel? :)

Skrevet

eh?? er ikke utro jeg, tenker ikke tanken engang!!!

for et duste spørsmål!!!

Skrevet

Oi! Beklager.... Var bare et "humorspørsmål", ikke meningen å støte noen prippppppne damer, he he!

Skrevet

Brad Pitttttt :-)

Skrevet

Helt klart Johnny Depp :D

(greit å svare på sånne ting når det er så lite realistisk, er jo ikke som jeg har tenkt å fly ned og kapre Johnny...hehe. Og siden han er den eneste jeg kanskje kunne tenkt meg å hatt til elsker så!)

Skrevet

hi hi! Er jo lov å være litt urealistisk ja, uten tvil Tom Cruise...

Skrevet

shane west, uten tvil :)

Skrevet

HAn er jo kjekk da....Men hvorfor signerer alle anonym? Ingen som tør å ha lit "uskyldige" fantasier?

Skrevet

Skriv under på den! Hadde eg møtt Johnny før eg møtte sambuaren min, så...;)

Skrevet

Ja, jeg tror samboeren min skulle fått en god kamp om meg der altså ;)

Johnny Depp *snavle*.....og så så mye bra filmer han har spilt i! Kan egentlig ikke komme på en eneste dårlig.

Skrevet

Spelte han ikkje i ein latterleg dårleg dansefilm ein gong?" Strictly ballroom" eller noko slikt? Men elles har det ikkje vore mykje dårleg frå den karen, nei! Men han er jo så familiekjær at det er liten grunn til å tru at det hadde vorte noko, om eg hadde vore aldri så fri og frank;)

Skrevet

Nei, "Strictly Ballroom" var ikke han. Eneste jeg kan komme på av halv-shady filmer med Johnny'en er "A nightmare on Elm Street" og en oppfølger til denne...

http://www.imdb.com/name/nm0000136/

Se filmografien her ;)

Jaja, han er som du sier en familiemann, og så er jeg ganske ulik hun der dama han er sammen med, så er mye mulig det aldri ville blitt oss to uansett *sukk*...

Skrevet

ja, eg visste det var litt tvilsomt om Johnny var med i den dritfilmen, men han likna!

Ho Vanessa hadde nok ikkje fått noko særleg konkurranse frå meg heller, trur eg...Ser ikkje for meg Johnny og meg som a match made in heaven, nei! Nei, det er visst like greitt å klare seg med sambuaren:). Som Elizabeth Taylor (trur eg?) sa det: dei fleste ektemenn er så like at du kan like godt behalde den første. Satsar på at det gjeld for sambuarar òg;)

Skrevet

Å nei, han ser berre SÅÅÅ ut som ein fotballspelar! (jadå, eg veit at han er det!) Zinedine Zidane, derimot...Det er guten sin!

Skrevet

Enig, Zinedine er også på lista. Jaja, godt å få bekreftet at man innerst inne er en tøs, til tross for barn og samboer! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...