Gå til innhold

Mai: noen her som vet hva sånne "mensensmerter" er? jeg har en del sånne.. og er 41 uker på vei nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en del "mensensmerter" det skjennes ut som mensen smerter værtfall.. og jeg er 9 dager på overtid nå.. kan dette være begynnelsen?, jeg har ikke noen veer.. for jeg merker ikke at magen strammer seg også slipper det.. og det er vel veer?.. har hatt en del kynnere.. men da blir magen bare hal.. men er en stund siden det også.. nå merker jeg menst sånne mensensmeter..

 

er litt forvirra.. hehe, dette er mitt første barn.. og jeg vet lissom ikke hva jeg skal skjenne og sånn... så trenger litt hjelp:P hehe..

 

noen her som vet hva "mensensmerter" kan komme av?.. kan det være starten??..

 

hilsen - kristine LEI av og vente!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være starten dette ja. Ikke alle som begynner brått.

 

Det sies at det kjennes fra hoftehøyde og ned, og det skal ikke bli bedre om du står. Kansje heller motsatt.

 

Jeg hadde nok ekstrakontrolert bagen min nå ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel underlivet eller livmoren som begynner å gjøre seg klar. Jeg har også en del sånne smerter men har 17 dager til termin så jeg tror nok jeg må vente litt til...Lykke til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hatt nå i ett par dager og snakket med føden tidligere i dag og der nevnte jeg det og di sa at det ofte kom av at ting gjorde seg klar inni deg liksom. vis du skjønner. men kunne roe seg igjen. men kan nok helt sikkert vere starten for deg som er på overtid. jeg har ennå 8 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...