Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt bilstol og vogn allerede, men kun fordi vi har kommet over gode tilbud som vi ikke har kunnet la gå fra oss. Resten kommer vi nok til å vente med til 1-2 mnd før termin tenker jeg. Kjøper småting når jeg blir veldig fristet. Er jo greit å få fordelt kostnadene litt over tid også :o)

Jeg tenkte også sånn at jeg skulle handle ca.1 mnd før, men var innom en babybutikk for å kikke litt. Der ble jeg fortalt at leverandørene tar ferie og at det derfor kan være lang levering i sommer. Jeg fant vognen jeg likte og det viste seg at de bare hadde en igjen. Den fikk jeg lagt av og jeg betalte ett dep og kan hente den rett før termin. Vær tidlig ute sier bare jeg.

Annonse

Jeg er nå 19 uker i mitt andre svangerskap. Alle de store dyre tingene lånte jeg av søsteren mi sist. Det kan jeg ikke gjøre denne gangen fordi hun fikk barn selv i februar. Så nå blir jeg nødt å kjøpe inn alt. Har allerede vært å sett på vogn og stellebord. Blir å kjøpe denne vognen:

http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=3&artnr=12612

Falt helt for den i butikken.

Men vet ikke når jeg skal dra å kjøpe den.

Jeg har begynt å kjøpe ting. Vil gjerne fordele utgiftene litt og siden terminen er i begynnelsen av september, tenkte jeg det var greit å være ferdig til sommeren. juli skal jeg ha ferie i (reiser vekk) og august er jeg sikkert stor og tung og i dårlig form kanskje... Derfor tenkte jeg det kunne være greit å ha det meste klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...