Gå til innhold

Dere som har tatt UL i uke 32-33! =)

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter! :)

Ville bare spørre hvor store var babyene deres ved dette tidspunktet? :) Lengde og vekt? :)

Kjenner at det verker i ryggen, og at babyen er blitt ganske stor allerede. :)

*Gleeder meg såå til fødselen!!* :))

Ifølge BIM er babyen ca. 40cm lang og 1,5kg i uke 33.. Kan dette stemme? :) Det er da veldig forskjellig fra person til person, men blir glad for svar! =)

Klem:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4959093-dere-som-har-tatt-ul-i-uke-32-33/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge boken jeg fikk hos jordmor - Svangerskapsboken - er babyen din (nå i uke 33) 39 cm lang og veier 2100 gram! Jeg har lagt merke til det selv, at det er stor forskjell alt etter som hvor du leser hen. Barn i magen ligger lavest i vekt på de stedene jeg har lest.

Min var ca. 2250 g da de målte han i uke 32.. lengde sa de ikke..Men de anslo han til å være rundt fire kg ved fødsel, og det vil hvetfall stemme med de andre tre barna mine.

De var ; Jente:3810, Gutt:3830 og Jente 3675 :) Får se da om det stemmer :))

I uke 33 ble babyen min ble estimert til 2.8kg. Utifra den vekten estimerte jordmor forventet fødselsvekt til 4.4kg. Min førstefødte var 4370gr.

I dag er det 6dg til termin, så om ikke lenge vet vi om den estimerte størrelsen er riktig :-)

Annonse

Tusen takk for svar! =)

Har blitt heeelt forvirra utifra det jeg leser på forskjellige plasser.. :) Kan være 5 cm forskjell på lengda, og 500gram på vekta til babyen..

Nå kan jeg sammenligne meg med dere.:) Selv om det ikke blir rett, det heller.. Men men.. :)

Go natt alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...