Gå til innhold

Juli: 10 mndr og 7,4 kilo, litt liten eller? hun er 10 mndr i dag c,")

Gjest

Anbefalte innlegg

var å veide henne i dag, hun har strukket seg hele en cm på en mnd så nå er hun hele 69 cm kort,hehe...hun hadde nesten ikke lagt på seg noenting, tror det var snakk om 5 g på en mnd....må veie igjen om ei uke...stress dette her altså...hun spiser MASSE, vi kaller henne matvraket hehe...hvor blir det av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi lille jente er heller ikke store kroppen - 69,5 & 7600 - skal på ny kontroll den 9 - spennende å se om hun har blitt no større da :-)

Men hun spiser godt & koser seg ...og er blid & fornøyd .-)

Hun blir 10 mnd den 7 Mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en del mindre enn gutten min sannsynligvis. Har ikke målt han siden 8 mnd kontrollen. Da var han akkurat 10 kg og 72, 5 cm. Men det jo forskjellig, ingenting er unormalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

var på helsestasjon i dag- og snuppa har hoppet opp tuil hele 8350 - holdt på å få sjokk jeg.

Hjalp nok å slutte med pupp & begynne med tilegg ja;-)

var blitt 72 cm lang også :-)

Nytt nick ( før pluttipluttiplott )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oiii så flott da :-) herlighet...ingenting er bedre enn at de har litt å gå på :-) snuppa her spser også tillegg, har gjort det hele tiden, og fast føde så jeg skjønner liksom ikke hvor maten blir av...hun spiser faktisk ganske masse, skal veie igjen på torsdag i håp om at hun har lagt på seg litt mere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...