Gå til innhold

kjenner dere livstegn?

Anbefalte innlegg

hei alle mødre og kommende mødre.

Er på vei med mitt andre barn, i uke 17, men har enda ikke kjent noe særlig tegn til liv dær inne... Husker ikke helt hvordan det var 1. gangen:)...det er jo snart 5 år siden:)

....skal i ultralyd om ei uke,...så jeg får bare pines en uke til mens jeg venter i spenning på og få mitt første glimt av gullunge nr 2:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4958378-kjenner-dere-livstegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg!

jeg kjente liv rett etter at jeg hadde vært på ultralyd i uke 18, og siden det, har det vært full fest der inne hver dag:)

trodde nesten ikke det var normalt med så mye spark!! det er jo veldig kjekt, men jeg skvetter sånn, og av og til føles det som om han er på vei ut!

lykke til på ul, og ha en fortsatt fin kveld:)

Jeg kjenner liv når jeg ligger i ro, vet ikke helt hvor lenge jeg har kjent dem, var veldig usikker på om det var liv eller luft. Har iallefall vært bombesikker på at det er liv jeg kjenner, i ca en uke nå. er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei da, men et sted mellom 17 og 20. Da jeg var på UL, trodde jordmora at jeg kansje bare var 15-16 uker på vei, derfor har jeg fått en ny time senere.

Annonse

Kjente skikkelig livstegn første gang 1 mai.. da var jeg 17+3..

Etter det har jeg kjent det hver dag ;) akkurat nå til og med ;)

Morro.. så det er bare å glede seg ..

Det kjennes ut som et hjerteslag nesten .. eller som en litt dump banking.. rett under navlen .. eller et vingeslag..

Jeg er 15+5 og kjenenr heller ikke noe tror jeg.. Og mitt andre barn, og for meg er det 7 år siden sist. (så sånn "medisinsk" regnes jeg som førstegansfødene igjen :-) Jeg har ikke fått UL inkalling ennå, og er kjempe spent, må vel inrømme at jeg også gruer meg litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...