Gå til innhold

Har mistet lysten på ny baby:(

enlitenpågang

Anbefalte innlegg

Mistet helt i begynnelsen av året, var i 16. uke. Rett etter at jeg mistet var jeg sykelig opptatt av å bli gravid FORT! Giddet ikke høre på det legen sa om å vente på mens. Men jeg sluttet aldri å blø, så etter en mnd ringte jeg gyn pol og fikk komme til kontroll (som jeg hadde takket nei til tidligere) da viste det seg at det enda var rester og jeg ble sendt til utskrapning. Det var utrolig tungt, fordi det jeg hadde prøvd hardt å bearbeide iløpet av den korte tiden kom tilbake slik at det på en måte ble som å miste på nytt. Jeg sluttet å blø etter 2 uker og da kastet vi oss i gang igjen med prøvingen (fortsatt giddet jeg ikke høre på legene). Jeg fikk en liten blødning etter en ukes tid og trodde det var festeblødning. Graviditetstesten viste positivt, jeg var GRAVID, trodde jeg. D kom en kraftig stormblødning. Var redd for at jeg hadde vært gravid og mistet igjen, men neida, kontrollen viste fortsatt rester fra aborten. Atter en gang måtte jeg til utskrapning, denne gangen 3 mnd etter jeg mistet. Atter en gang måtte jeg begynne på nytt med bearbeidelsen av det hele. Denne gangen klarte faktisk legen å skrape hull i livmoren min, så denne gangen hørte jeg på legen som sa at vi MÅTTE vente 3 mens før vi startet igjen med prøvinga.

Nå er det 4 mnd siden jeg mistet og jeg har mistet lysten helt! Skjønner ikke helt hvorfor. Har utsatt prøvinga til etter sommern, til samboers store frustrasjon. Han har så lyst og er ganske skuffa. Men jeg kan ikke få baby med han hvis ikke jeg har lyst. Håper egentlig at lysten skal komme tilbake i løpet av sommeren.

Fortsetter under...

Stakkars stakkars deg! som om ikke en utskrapning er nok! det er noe av det verste jeg har vært med på...Du får sikkert lyst til å prøve igjen etterhvert vettu. men det er kjempeviktig at du får den tiden DU trenger! Er det redselen for å miste igjen som gjør at du ikke vil prøve mer?

Har mistet selv (12 uker på vei) men er prøver igjen nå...er veldig redd for å miste igjen, men jeg håper jo at det skal gå bra denne gangen :-)

trøsteklem fra

Nei er ikke redd for å miste igjen, ikke så mye i hvertfall. All elendigheta har vel egentlig gjort at jeg har begynt å tvile på om jeg er klar for å bli småbarnsmor igjen. Har ei jente på 6 år som er hos pappan sin annenhver helg, og det er ganske deilig å ha den friheta. Jeg fikk henne da jeg var 17 år, så jeg har jo gått glipp av mye, føler liksom at jeg må ta igjen det før jeg blir klar for ny baby. Tror kanskje det er våren som gir meg sånn intens livslyst også. Har lyst å ha litt glatid etter elendigheta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...