Gå til innhold

Bestille time hos manuellterapaut for å vurdere KIDD

Anbefalte innlegg

Jeg har lest mye inne på dib om KIDD syndromet, og mye av det stemmer jo faktisk på gutten min.

Han har jo fått diagnosen ADHD på BUP, men det har jo aldri vært vurdert om det kan være KIDD.

Lar det i hvertfall ikke være uprøvd, dumt om det bare skulle være en skjevstillning i nakken som førte til disse symptomene.

Ringer i morgen og bestiller time :0)

Holder dere oppdatert når vi får svar på noe.

Fortsetter under...

sønnen min var til utredning for adhd... han har ikke det... men, han har en feilstilling i den øverste nakkevirvelen, og har også problemer med den andre....

det er absolutt verdt å få sjekket!

lykke til!

har du vært innom intr sidene?

det er en link inne på kiss-kidd.no til et forum....

jeg for min del er overbevist om at det er ganske mange unger der ute som har fått diagnosen adhd, og som er blitt satt på medisiner uten at de har behov for det...

at de egentlig bare har en feilstilling...

læreren til sønnen min var helt overbevist om at han hadde adhd, jeg var aldri det....

heldigvis var både ppt og bup enige..

men, han har hatt symptomene hele tiden...

I dag har vi vært til time hos manuellterapaut. Hun hadde riktignok kke vært på kurset som omhandlet KIDD/KISS. Men sjekket nakken for feilstilling/ låsning, og fant ingen av delene.

Men nå har jeg prøvd det og kan utelukke det. Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet fro at det kunne ha vært en så liten enkel ting so utløste så mange symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...