mie84 Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 Er det noen som har eller har hatt mye luft i magen og som kan beskrive dette?? har hatt vondt i magen siden i går på dagen, men det er ikke mens smerter. Har litt vondt i dag oxo men det kjennes nesten ut som om det er smerter som forstoppelse men var på do sist i går, men fordøyelsen er vel ikke helt og skryte av, kunne vært bedre. Jeg føler meg bare super oppblåst!!! Please svar... Er litt bekymret for dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe må le litt av meg selv! smerter og vondt er jo det samme. men bare så vanskelig og formulere spm.. HiHI:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Del Skrevet 4. mai 2006 Hmm..Ordet "luftSMERTE" sier seg vel egentlig selv...seff kan det gjøre ondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratsj Skrevet 4. mai 2006 #4 Del Skrevet 4. mai 2006 Det kan gjøre grisevondt å ha mye luft i magen - jeg trodde jeg holdt på føde mange ganger sist jeg var gravid. Det kan være alt fra et skikkelig knip, til skarpe stikksmerter som gjør at man måholde pusten av smerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 4. mai 2006 Tusen takk! Tror jeg skal roe meg med at det er dette jg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 4. mai 2006 #6 Del Skrevet 4. mai 2006 Kan skrive under på den der jeg å....hadde noen sinnsyke luftsmerter forrige lørdag og trodde jeg skulle dø! hehe. Så det er helt vanlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 4. mai 2006 #7 Del Skrevet 4. mai 2006 Tror det er mer regelen enn unntaket å ha sterke luftsmerter i en periode jeg.. ingen fare, du er nok like normal som oss andre;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #8 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei dere. Jeg hadde endel problemer med luftsmerter da jeg var grav (mistete uke 12..) Mot det brukte jeg NYCO fruktsalt. funket fint:) Har også vært plaget med kjempedårlig fordøyelse, og problemer med å gå på do-kjemevondt, MEN så beg jeg å ta to-tre teskjeer med linfrø i cornflakesen om kvelden, og det gjorde susen!!!!! anbefalles. Enten knuste eller hele. start med 2 og se om det er nok først. Jeg har fortsatt med dette etter at jeg mistet også, og nå er jeg på do hver dag:) lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mai 2006 Tusen takk for alle svar jenter!!! Er MYE bedre i dag var nok mye luft ja.. Har hatt en forkjølelse i tilegg så det kan også ha vært med på å få magen i ulage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå