Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hatt to behandllinger med fotsonebehandling(refleksologi) nå, hvor hun har fokusert på de områdene som har med underlivet å gjøre. Jeg har ikke kjent noe spes enda, men er super-øm i korsryggen og litt i eggstokker i dag, men aner jo ikke om det har noe mad behandlingen å gjøre. Forventet El i helgen, men har ikke fått ordentlig positiv test enda så håper den bare er forsinket. Noen som har erfaring og kan dele positive/neg. erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4957965-noen-med-erfaring-hos-soneterapaut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt 12 behandlinger hos fotsoneterapaut (en gang i uka i 3 mnd). Dessverre så ble jeg ikke gravid, så nå skal jeg kontakte legen for å prøve å få i gang utredning. Vi er i vår 16pp nå, så jeg begyner å bli litt bekymret..

Ellers så fikk jeg litt respons av kroppen på behandlinga, fikk liksom svake mensmurringer i magen dagen etter og ofte noen dager i strekk. Nå sist fikk jeg svake mensmurringer helt fra behandlingen før el, og helt til mensen kom. Trodde jeg skulle være gravid, men nei... Så fotsoneterapi hjalp dessverre ikke meg.

Håper du får en annen erfaring, og at det er det som skal til for å få spira til å sitte :-) Lykke til!

Hm, jeg også har hatt skikkelig verk, men iom at hun ikke viste at man ikek burde ta behandling mellom EL og IKM ble jeg litt skeptisk. Veldig deilig å få behandlingen man da kan jeg liskom ikke unne meg det om det kun er deilig og det ikke er noe håp for å virke.. Får vurdere litt fram til etter neste mens. Forhåpentlig ikke før om et år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...