telma73 Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvordan gikk det i dag? Så at du skulle ringe inn å høre hvor mange egg som klarte seg. Håper det gikk fint? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4957722-sol-72/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Del Skrevet 4. mai 2006 Hallo! Da er også jeg blitt ruger. Ringte inn i dag morges og fikk vite at ett av to egg hadde klart opptiningen, og at det ene så VELDIG bra ut. Innsettingen gikk kjempefint. Vi reiser 2,5 time hver veg, og er vel inne på sykehuset omtrent i 10 min......... I dag var vi kjempeheldige og rakk båten akkurat begge veier. Etter at vi kom hjem har jeg sittet på terrassen og solt meg, herlig. Lenge siden sist. Kommer til å være hjemme fra jobb i morgen, så da skal jeg også slappe godt av. Har bestemt meg for å tenke positive tanker denne gangen, og ikke kjenne etter symptom. Etter alle mine forsøk, har det faktisk ikke vært noen forskjell på de gangene jeg har blitt gravid og de gangene jeg ikke har blitt. Har vel kanskje fått en følelse av at dette går bra dagen før test. Medisinene gir oss akkurat de samme symptomene som en graviditet gjør. Siden jeg har abortert to ganger skal jeg i tillegg til progynova og progestan også gå på klexane, blodfortynnende sprøyter. Noen digre noen. Mannen får leke sykepleier noen uker, for jeg stikker de ikke inn. Siden jeg ikke er av de kraftigste personene, er det veldig vanskelig å få satt sprøytene..... I kveld får vi rigge oss til i sofaen med Jack Bauer og 24. Hadde vel egentlig tenkt at vi ikke skulle følge med på serien denne gangen, men når vi nå likevel sitter der... Hvor er du i prossessen? Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4957722-sol-72/#findComment-4958144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
telma73 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei Sol-72 Håper det går fint for dere denne gangen. Det virker tungt å måtte gjennom dette mange ganger, og det hadde vel vært perfekt å være gravid i vårsola! Jeg er tidlig i prosessen, dvs jeg har vel ikke egentlig begynt ennå. Dette er mitt første forsøk og skal begynne å spraye neste fredag. Er veldig spent. I det hele tatt er det mye følelser rundt dette. Hadde ikke forventet det. Jeg var innom Kvinneklinikken her forleden, bare for å få rekvisiskjon til en blodprøve, og holdt på å begynne å gråte når jeg kom inn der. Aner ikke hvorfor. Men jeg er litt engstelig for at det ikke skal gå, samtidig som jeg håper masse at det skal det. Og det kan jo være nok i seg selv til å bli litt ustabil...Jeg kan jo faktisk være gravid ved sthans om alt går som det skal! Det hadde vært fantastisk. Lykke til videre! Håper det er i boks allerede! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4957722-sol-72/#findComment-4963574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #4 Del Skrevet 5. mai 2006 Hallo! Ja du er i en spennende og følelsesmessig prosess. Ved de første forsøkene mine var jeg veldig "ustabil" på kontrollene, uttak og innsetting. Har grått mine tårer på avdelingen.... Tror at det er vanlig, og det takler personalet godt. Alt var nytt og skremmende, og så ønsket jeg meg så veldig en baby, og tanken på at jeg kanskje aldri ble gravid var enda mer skremmende. Hvis det er en trøst så går det bedre etterhvert. Jeg har jo vært gjennom dette en del ganger, og på innsettingen i går hadde vi det faktisk bare kjekt. Jeg var ikke nervøs, og vi tullet med personalet om at de "dypfryste" barne ble ekstra hardføre. Sønnen vår på 5 er også kommet av frøsne egg. Har tatt meg fri fra jobb i dag. Har kjørt sønnen vår i barnehagen, og skal kose meg ute i sola resten av dagen. God helg og klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4957722-sol-72/#findComment-4964563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå