Gå til innhold

Gravid og karuseller?


fruen♥medtojenter-des06+jan10

Anbefalte innlegg

er bare litt nysgjerrig... er 9+4 i dag.. er det farlig å kjøre karuseller? tenkte på den nye speed monster på tusenfryd, har såå lyst å prøve den.. vente helt til neste år frister ikke så veldig, hehe... noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg kjørte de verste karusellene i legoland i påsken for jeg trodde jeg hadde hatt en spontanabort rett før ferien. Men det viste seg at jeg hadde mistet ett av to fostre(var da 5 uker på vei). Da jeg tok ultralyd etter ferien fikk jeg meg en stor overraskelse for det var fortsatt liv der inne. Jeg visste jo ikke at jeg hadde hatt to fostere der inne så jeg skulle bare på kontroll for å sjekke at alt hadde kommet ut. Jeg ble da redd for at jeg kanskje hadde skadet noe der nede når jeg kom til å tenke på de karusellene jeg hadde tatt. Men legen sa at det ikke hadde tatt noen skade. Men jeg anbefaler deg å ikke ta de, for hva om du mister etter det? det kan gi skyldfølelser. Selvom man ikke vet hvorfor man mister. Så hadde jeg vært deg hadde jeg nok drøyd å ta karusellen til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på alle slike ting som er morro, står det altid advarsel om du har hjerte trøbbel eller er gravid. vi må desverre vente til neste år med morroa.

 

derfor velger jeg og holde meg unna tivoli i år. ellers kommer jeg til å knekkesammen, jeg elsker alle slike berg og dalbaner, looper, og karuseller. og blir syk av lengsel om jeg er for nær. :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...