Gjest Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Jeg skal på rutine ul i morgen.....har skikkelig jente følelse. Fikk gutt sist. Tror jentefølelsen er litt preget av at jeg ønsker meg skikkelig en rosa jente....hehe hva tror dere jeg får...... fosterlyd har ligget på 170-160 mye mere kvalm denne gangen helt annen følelse i sv.skapet I tillegg var mannen min skikkelig syk (feber++) da vi lagde babyen. hva tipper dere
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Her er jeg helt sikker på jente:0) Lykke til i morgen!
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Jeg skal også på ul i morgen! Har termin 1.oktober, og er spent på om den forandres, særlig siden jeg har ei jente som har bursdag tre dager før... Jeg har en gutt og ei jente fra før, og de svangerskapene var veldig like (form, mage, puls osv). Denne gangen har derimot alt vært annerledes så langt, så jeg lurer virkelig på hva det blir!! Masse lykke til i morgen!
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 nå er det bare ca to timer til.....har ikke sovet i hele natt nesten...
Molait Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 ) Kjempespennende da. Du får oppdatere når du kommer tilbake. Skal selv på 3D på mandag. Gleeeder meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå