Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Vet at det blir mer vanlig, men det er sikkert endel som ikke har hørt om det engang. Hva synes dere om det?
Juni_baby Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Veldig pent navn! Syns forresten at Hermine i Harry Potter er veeeldig søt! hihi.. Sett filmen hos lillesøstra mi.
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Synes det er kjempefint =) Liker uvanlige navn.
Mizzi & Prinsessa Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Veldig likt Helmine syntes jeg.. Var det jeg leste først. Kjente ei som het det før så kanskje det er derfor... )
♥maxen min♥ Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Kjempe søtt! Var ett av navnene vi tenkte på også, men så blir det gutt og da har vi en annen liste isteden!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Så koselig at så mange synes det er fint da. :OD Var veldig forberedt på mange negative tilbakemeldinger, så det var ekstra koselig at så mange av dere liker det. Tusen takk for svar. )
katty Skrevet 4. mai 2006 #11 Skrevet 4. mai 2006 Veldig fint navn. Sønnen vår vil så gjerne at jenta skal hete det, men vi har egentlig bestemt oss for Malin. Et lite dilemma:o) Knall fint navn:o)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 jenta vår skal også hete Hermine. Kjempe nydelig navn. Signerer med anonym her jeg i og med at min søster også bruker denne sida og jeg vil ikke at hun skal vite det enda.
linda_helene Skrevet 5. mai 2006 #14 Skrevet 5. mai 2006 tenkte også på dette navnet en stund men nå blir det mina sofie
miss u Skrevet 5. mai 2006 #15 Skrevet 5. mai 2006 gutten min skal hete herman, så det blir jo gutte navn vrien på hermine, liker det kjempe godt:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 Hermine er kjempe fint:) Tenkte på det navnet til jenta vår som kommer i juli, Men fant ut at det klang dårlig med etternavnet, så da ble det Andrea i stede! Men Hermine er bare nydelig da:)
Salsa Skrevet 5. mai 2006 #17 Skrevet 5. mai 2006 Mener søsteren til Celine Midelfart heter det. Leste intervju med henne i siste utgave av Mamma. Navnet er forøvrig helt ok, det. Tror ikke vi hadde valgt det, men det er ganske søtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå