Gjest Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 leste i et innlegg at du sa at du ikke hører til her, men ville svare fordet.. betyr det at du har mistet? jeg har tenkt på deg siden igår og håpe virkelig at det går fint og at spiren din fortsatt sitter der!
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Neida, det er berre det at jeg hører ikke til 2.tri men 1.tri. jeg lever litt i uvissheten nå. tappen er open, som da ikke er ett bra tegn, men jeg har ikke blød i dag, så jeg må nok vente å se
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 selvfølgelig mente du det med trimester ja:-) det tenkte jeg ikke på! så bra at du ikke blør! og det med tappen din tror jeg du skal ta litt med ro. jeg kjente på min flere uker etter ikm og positiv test og den kjentes åpen ut. men hvis du setter tummel og pekefinger sammen så ser du at det er "åpent" lengst ut, men der fingrene møtes på ordntlig så er det lukket.. dette gjorde meg mye roligere, og det er jo egentlig logisk, men inget man tenker på!
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 He he, sorry, det sjønnte jeg ikke. men er du at jeg kan klare å se tappen min?? Eller mente du at jeg kan klare å kjenne at den er mer lukket lengre oppe??? Må le litt av meg selv, er ikke alltid like skarp:) Men har du født før. jeg hat ikke det, så det pleier å være ganske gått lukket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå