Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 Heisan, i alle år (dvs i ca 15 år) har jeg hatt veldig stabil 28-dagers syklus. De siste to årene har syklusen blitt forkortet til 26 dager. Og de siste to syklusene har den vært 25 dager. Har teste EL de siste 2 syklusene, og ihht. EL-tidspunkt har jeg en lutealfase på 11/12 dager (hvilket skulle være ok etter hva jeg har hørt). Har aldri brukt p-piller eller noe annet homronelt preparat. Når jeg leser her inne ser virker det som om de fleste har minst 28 dagers syklus, og at veldig mange har rundt 30 dager. Er det noen som vet om min litt korte (og muligens stadig kortere) syklus er noe problem i fht. å bli gravid? Eller er alt ok så lenge det er minst 10 dager mellom EL og mens/IKM? Er det noen som har hatt stabile og litt korte sykluser (rundt 25 dager) og blitt gravide? Er det noen andre som har hatt stabile sykluser over lang (mer enn noen år) for så begynne med kortere men stabile sykluser uten at dere brukte noe hormonelt tilskudd av noe slag? Veldig glad for svar - og svar gjerne selv om du bare kan svare på et av spørsmålene TuppeGuri Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4956557-noen-andre-med-litt-korte-sykluser-ogeller-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #2 Del Skrevet 4. mai 2006 Det er normalt å få kortere sykluser etterhvert. Jeg har hatt 28 i mange år, men har nå sykluser på 23-25 dager og har blitt gravid. Har imidlertid en lutealfase på 13 dager som er konstant. Du trenger ikke å bekymre deg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4956557-noen-andre-med-litt-korte-sykluser-ogeller-erfaringer/#findComment-4956687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå