Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EL. Fikk en svak strekk på testen i dag. Betyr at det ikke er lenge igjen til EL. Gleder meg. I kveld blir det kos:) Det hadde passet perfekt med en baby i slutten av januar/begynnelsen av februar. Flere som har el til helgen? Vi er i vår 2.pp og har ingen barn fra før. Men vi ønsker oss veldig en liten spire....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også el dukker opp her i løpet av helgen. Fikk en svak strek på el-testen i dag jeg og, så når mannen min kommer hjem fra jobb er det ingen bønn :) Tenker dere å "kjøre på" hver dag nå eller? Er i vår 4 pp nå, og har hatt sex ca annenhver dag, kanskje litt sjeldnere i de tidligere. Tror vi skal gå for hver dag denne pp for å være sikker. Enig med deg at det hadde passet veldig bra nå, vi har heller ingen fra før.

Masse lykke til!

Skrevet

Har ingen barn fra før,men har hørt om en metode der man har sex 5 dager før el og så ikke før dag 10 i syklusen (28 syklus)Det er for at mannen skal får samlet opp:) deretter ha sex annen hver dag i en uke ca.

Skrevet

Jeg tror vi kommer til å "kjøre på" hver dag. Sist pp hadde vi annenhver dag, så nå satser vi på at mye sex er tingen. Er jo ekstra deilig å ha sex, når det kan få sånne fantastisk konsekvenser...hihi. Vi får holde hverandre oppdater på hvordan det går. I følge terminkalkulatoren blir det termin 31.01.07 om vi lykkes. Det er helt perfekt. Det er jo lov å håpe:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...