Gå til innhold

Anbefalte innlegg

EL. Fikk en svak strekk på testen i dag. Betyr at det ikke er lenge igjen til EL. Gleder meg. I kveld blir det kos:) Det hadde passet perfekt med en baby i slutten av januar/begynnelsen av februar. Flere som har el til helgen? Vi er i vår 2.pp og har ingen barn fra før. Men vi ønsker oss veldig en liten spire....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4956521-n%C3%A5-n%C3%A6rmer-det-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også el dukker opp her i løpet av helgen. Fikk en svak strek på el-testen i dag jeg og, så når mannen min kommer hjem fra jobb er det ingen bønn :) Tenker dere å "kjøre på" hver dag nå eller? Er i vår 4 pp nå, og har hatt sex ca annenhver dag, kanskje litt sjeldnere i de tidligere. Tror vi skal gå for hver dag denne pp for å være sikker. Enig med deg at det hadde passet veldig bra nå, vi har heller ingen fra før.

Masse lykke til!

Jeg tror vi kommer til å "kjøre på" hver dag. Sist pp hadde vi annenhver dag, så nå satser vi på at mye sex er tingen. Er jo ekstra deilig å ha sex, når det kan få sånne fantastisk konsekvenser...hihi. Vi får holde hverandre oppdater på hvordan det går. I følge terminkalkulatoren blir det termin 31.01.07 om vi lykkes. Det er helt perfekt. Det er jo lov å håpe:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...