Gå til innhold

Mensenaktig vondt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde slike smerter uka før jeg skulle hatt mensen og et par uker til før det ga seg. Nå er jeg snart ferdig med uke ni og det har begynt å gjøre litt vondt i magen igjen av og til. Det er helt normalt å ha mensenlignende smerter, det kommer av at ting utvider og strekker på seg inni magen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal klassifisere de smertene jeg har kjent som.. noen ganger kan jeg ha vondt nedentil og i skjeden som det jeg kan føle under mensen på en måte. Andre ganger har det, unnskyld måten å beskrive det på, kjennes ut som jeg har en knyttneve i skjeden og at noen stikker meg med et skrujern eller lignende lenger oppe. Heldigvis rundt halvannen uke siden jeg kjente det sist. Hadde en SA rett før denne lille satt, så jeg tenker jo selvsagt på det.. Men jeg velger å ta det med ro så lenge jeg ikke blør og tror heller at det er noe som strekker og vokser inne i meg nå. Den lille vokser jo voldsomt i denne tiden og livmoren skal jo gå fra å veie 60g til å veie rundt 1kg! :)

Jeg tror det du kjenner er normalt jeg. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...