Gå til innhold

er 10 dager på overtig og i morgen skal jeg på kontroll..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå stakkars deg også...er jo ikke sikkert de setter meg igang da..jeg kan rissikere å gå til mandag jeg også..

men jeg skal prøve å stå på krava i morgen :)

deilig å se at jeg ikke er den eneste på overtid her..

hvordan har du det nå?kan du merke noe til fødselen?

hvor skal du føde?

Hei igjen!

Joda, holder ut enda, skal føde i Kristiansand jeg. Du da? Er veldig rart med formen, i går bare grein jeg, var helt utafor og deppa, sikker på at jeg kom til å hate ungen når den endelig kommer (ikke planlagt sv.skap og dårlig/sykemeldt siden jul, så synes ikke jeg fortjener to ukers ekstra pining), mens i dag er det rimelig greit. Vet jo at det ikke er lenge igjen. Har kanskje noe med været å gjøre også, når solen skinner og jeg har sovet godt så klarer jeg litt til. Håper virkelig de setter deg igang i morra da, lykke til! Sender masse fødestøv og klemmer!

Godt at vi er flere! Lykke til i morra mammaigjen! Blir greit med en maibaby da! Kommer raskt etter til mandag eller tirsdag, hvis ikke det mot formodning skulle skje noe i helga?! Men tror ikke min kropp har skjønt at den skal føde selv, hehe, må være noe galt med meg.

Annonse

hei hei..da har jeg vert på føden og ble strippet nok en gang..hun røska og reiv godt i meg nå for å prøve å få litt fortgang i det.

ble nok sendt hjem igjen ja,men skal innlegges for igangsetting kl 09 i morgen hvis det ikke har skjedd noe til da..

jeg måtte nok ha gått lengre på overtid,men jeg fikk klaget litt og sa at jeg ikke hadde det så bra.

nå har jeg også vert plaget med høyt bt og nurke er ikke så stor som han karnsje burde vere..

tror hun sa 3300 ca..så legen var litt enig i at han burde få komme ut nå :)

gleder meg til i morgen..ååå...endelig!!!!

hei..ja du må stå på ditt mammaigjen,eller så blir du bare sendt hjem igjen..

men du skriver at vannet begynte å gå?

har du snakket med en lege om dette?jeg har fått klar beskjed om at hvis vannet lekker er det det samme som at det da har gått og da SKAL man settes igang med en gang..rier eller ikke..

tvi..tvi :)

Hei hei!

Ja, har snakket med legen. Var på kontroll et døgn etter at det begynte. Men babyen hadde lagt seg til så langt nede at det stengte for mer fostervanns lekk. Og da mente legen det var ok. Jeg er ikke enig da og i morgen skal jeg stå på mitt. Nå er det nok!!!! :-)

Lykke til til oss alle! Nå er det ikke lenge igjen uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...