Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Vi driver og slutter med nattmat. Er det lurt å gi barnet MME om kvelden, for å fylle opp for natta? Eller risikerer jeg bare at hun legger for mye på seg av det?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Mange sier de sover lenger på mme, men dette stemte ikke med min lille. Han sov over på mm også han da han var 3 mnd og vi slutta med pupp, og sov like lenge på mme. Du klarer ikke å fylle opp mer enn vanlig med mme heller, så hun legger vel ikke på seg mer av det, men det kan jo bli tull med produksjonen din hvis du begynner med noen mme-måltid..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Må presisere at hun får grøt også, pluss en dose mm. Grunnen til at jeg prøver mme er at det metter bedre enn mm, altså varer det lenger før hun blir sulten - det var altså teorien ... Produksjonen holder jeg oppe, ammer fortsatt 3 ganger for dagen. Hovedinnlegger
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Ja du kan jo alltids prøve med mme, hører mange si at babyene sover lenger på det. Stemte ikke med min, men prøv i vei! =))
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Har fungert på begge mine:) Du trenger ikke tenke på at babyen legger på seg.(om det ikke er noe spes. da) Gutten min var trillrund, da han begynte å gå rant det av:) Nå er han 4 og tynn som ei stikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå