Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne ha en liten baby i magen som lager liv, holder meg våken med kraftige spark og gir meg en varm følelse av at noe godt er i vente!!! Lei av at alle andre plutselig blir det, men så sitter jeg igjen her å kjenner på tegn som alltid viser seg å være mensen!!! AAARGH!!!

Nei, vet dere hva?? Har ikm den 6./7. og da skal jeg ta en positiv test!!! Definitivt!!!! (Hater den stemmen som sitter å rister på hodet bakerst i hjernen min...)

SCREW TANTE RØD; DENNE MÅNEDEN ER MIIIN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ha lykke til! Satser på at det blir din tur nå, krysser fingra for deg! Fikk tanta i dag så håper det blir min tur neste gang:)

Skrevet

Lykke til!

Jeg krysser fingrene!

Skrevet

Huff... Tanta ødelegger mye man har opparbeida seg de to siste ukene altså! Kjedelig er det, men heldigvis er jeg flink til å omstille meg og se på neste måned som et blankt ark, enn så lenge. Er bare i min 4. pp, trer vel inn i nr. 5 snart! Men i natt drømte jeg for første gang at mamma sa jeg var gravid, og jeg trakk to veldig spennende og direkte tarot kort i helga! Ikke mye å lene seg på, men de tingene kobinert med symptomene gir rom for håp! Mange andre her som driver med tarot?

Skrevet

Drysser en hel sekk med babystøv på deg jeg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Lykke til :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...