Gå til innhold

Kvalm og svimmel


susannese

Anbefalte innlegg

Tror jeg blir gal! Er så kvalm hele tiden, liksom bilsyk eller sjøsyk... og kjempesvimmel, det svartner for meg når jeg reiser meg, og det blir stadig mer langvarig. Er redd jeg snart kommer til å gå rett i dørken!!!

 

Andre som har lignende plager?

 

Fikk idag målt blodtrykket til 110/75, det er visst noe lavt for meg - men det var ingenting jeg kunne gjøre sa lege, bare ta det med ro...?!? Vanskelig med full jobb, en 1-åring og baby i magen......

 

*9 uker på vei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja var sånn jeg også,men d har begynt å gi seg nå...er 10+5.

Det er viktig at du hviler. Man blir i dårligere form hvis man i tilegg er sliten.

Har du ingen som kan avlaste deg litt etter middag f.eks,så du kan ta deg en hvil.

Ellers er det bare å ta tiden til hjelp, de fleste blir bedre etterhvert.

Du kan jo også sjekke om du er blodfattig, men det sjekker de hos legen når du er der første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uff..... jeg har naa vaert svimmel og kvalm i laaang tid. Er naa i uke 14, og kvalmen og tretthet begynte i uke 6. Med foerste baby, som naa er 17 mnd gikk kvalmen og trettheten over omtrent paa denne tiden. Denne gangen synes jeg jeg har enda mindre energi enn sist, og er veldig plaget av svimmelhet mellom frokost og lunsj. Regner med at det er fordi jeg ikke faar slappet av like mye som sist. Med en liten baby i huset er jeg konstant troett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her åsså, redd æ skal gå i bakken av å tell....Skikkeli ekkelt...Men man må vesst leve me det nu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...