Gjest Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 Herregud så vinglete jeg er!! Har nå hatt en god prat med mannen min ang. om vi skal satse videre eller ei... og han sier bare at, om jeg ikke vil så er det greit for han, og om jeg vil, så vil han gjerne gi meg ett barn til.... AKKURAT som at det gjør det noe lettere for meg!!!! Når jeg er så vinglete så er det kanskje lurt å vente og tenke seg om enda mer.., men vet jo ikke om jeg kommer frem til noe mer av den grunn... Jeg har jo veldig lyst på en liten en til, samtidig så tenker jeg att jeg er jo så heldig som allerede har tre friske barn. Dessuten er jo ikke mannen min i 100 lengre (han kan jo kanskje bli det da, men det vet vi jo ikke...). Uff, føler meg som en bortskjemt drittunge... Her er det mange damer som enda ikke har fått barn, eller som mister når de endelig er blitt gravide, og så sitter jeg her og jamrer meg... =/ Skjerp meg!!! Har tenkt som så at om jeg ivrer etter å prøve igjen når el kommer, så er det vel dette jeg vil (om vi da får det til...) Forresten så kom mannen min i sted og sa at nå har han tatt vitamintilskudd også, så det høres jo ut som at han er klar... =) Må bare beklage sytinga mi til alle dere som har mye mer å syte for... skal prøve å ta meg sammen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4955711-her-er-den-ambivalente-ia69-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Del Skrevet 4. mai 2006 Kjære ia69! Det lyser igjennom i alle dine innlegg at du vil ha et barn til! Selv om du skal gå i tenkeboksen, så har du vel ikke tenkt til å begynne med prevensjon eller slutte med sex. Det går jo an å tenke at skjer det så skjer det, men det er det jo ingen av oss som klarer helt.... At vi har barn fra før gjør vel ikke at vi er bortsjemte som ønsker oss en til? Folk har hatt andre prioriteringer siden de ikke har fått før, eller det er mange andre ting som har gjort det(mangel på en mann feks) Jeg mener det er et naturlig innstingt for oss kvinner å ha trang til å få barn. Det har ingenting med egoisme å gjøre. Hvis ikke hadde jo verden stoppa. Så jeg synes vi bare skal ønske oss barn og prøve så lenge vi vil/ kan/ orker! Og hvis mannen din vil så er vel det et bra signal? Her er det sånn også at han gjerne stiller opp, men han er så forsiktig med hva han sier for han er vel så redd for at jeg skal føle meg presset. Tross alt forstår han jo at hadde det ikke vært for hans vingling tidligere så hadde vi hatt både 1 og 2 kanskje! Om noen dager er du igang vet du! Så lenge gamle meg holder på, så kan da du!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4955711-her-er-den-ambivalente-ia69-igjen/#findComment-4956257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #3 Del Skrevet 4. mai 2006 Nei horatio, jeg har IKKE tenkt å slutte å ha sex, og jeg har heller ikke tenkt å begynne med prevensjon igjen enda! Har jo fortsatt noen dager igjen til el... så da får jeg prøve å motivere meg igjen. Det er bare så fryktelig slitsomt mellom el og ikm, for da går jeg bare og tenker og kjenner etter alt mulig. Og så blir jeg sååå dritskuffa når den hersens tanta dukker opp like sikkert hver enda gang... Skjønner ikke hvordan dere holder ut dere som har prøvd i mange flere pp enn det jeg har! Kanskje dere greier å distansere dere litt mer fra det... ikke vet jeg..! Og forresten, nicco, bor du i nærheten av Ålesund kanskje..? Det hadde i alle fall vært veldig koselig å møttes på BIM-treff om vi skulle være så heldige å være gravid samtidig!! Det er jo flere fra Møre og Romsdal her på forumet også... Vi får kanskje bare satse på å få til det =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4955711-her-er-den-ambivalente-ia69-igjen/#findComment-4960017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stollima Skrevet 6. mai 2006 #4 Del Skrevet 6. mai 2006 Heisann ia69,det stemmer det at vi er flere her inne fra Ålesunds området,jeg også Nei,jeg syns så absolutt ikke at du er egoistisk fordi du ønsker deg flere barn......Hvorfor det egentlig......du kan da ikke hjelpe for at det ikke klaffer for andre,og ska du slutte å håpe for det da???? Men jeg skjønner tankegangen din........hadde sikkert følt det sånn selv også,men det er bare så enkelt at vi ikke kan bestemme hvem,hva og når det gjelder dette med gradiviteten(til en viss grad kan vi jo det da)så jeg syns du skal glede deg over at du fortsatt kan prøve,jeg.......og er det ment...ja.da blir det en til skal du se(",) Kos deg med sexen du,så sitter den nok til slutt skal du se=) Lykke til. Klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4955711-her-er-den-ambivalente-ia69-igjen/#findComment-4972380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicco Skrevet 8. mai 2006 #5 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei igjen ia69, Vil gjerne være litt "anonym" jeg, men bor nok i "området" ja. Jeg kjenner også veldig på det at jeg har 5 barn fra før, og at jeg burde vært fornøyd med det. Føler meg som en gammel sur kjerring når jeg klager min nød. Men jeg er enig med horatio, det er nok genetisk betuinget at kvinner ønsker barn. Noen er bare flinkere enn andre til å stå imot presset! Jeg kommer kanskje til det punktet jeg også, at jeg ikke orker å telle dager osv. lenger, men jeg gir nok aldri helt opp håpet likevel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4955711-her-er-den-ambivalente-ia69-igjen/#findComment-4991530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå