Gå til innhold

Desember: Heisann! Her er det vel likesinnede fra Oslo? Treff kanskje? Litt skummelt.. ;)

Anbefalte innlegg

Fant denne klubben først idag jeg.

Først litt presentasjon:

Er 23 år, bor med samboer på 25 i Oslo Sentrum - har ei lita jente ja - hun ble født 7. des - med hastekeisersnitt etter alvorlig svangeskapsforgiftning. Født 5 uker før tiden 2260 gram og 45 cm, men ordentlig FIIIN selvfølgelig!

Føles som det er så lenge siden.. Lille dokke-mor har blitt større nå, og vi begynner å 'kjede' oss i finværet :) Er hjemme fra studier fram til januar 2007.

Noen som vil starte et treff? Moro med unger med lik alder? Kanskje man finner tonen med noen?

Oi, det hørtes ut som en cheesy kontaktannonse.. hehe...jaja.

Fortsetter under...

heisann...

Jeg er 20 år med en datter som er født 10.12..

Bor ikke i Oslo men ikke langt unna så tenkte jeg kunne slenge meg med dere kanskje..

Blir nok ikke så mye treff her ute hvor jeg bor, men det er ikke lange turen inn til oslo så tenkte jeg kunne få lov til å "henge" med dere..

Bor på hurum sammen med min samboer:)

Hei, det hadde vært hyggelig med treff, litt kjedelig i lengde av å bare være hjemme hele tide. Og så fint vær som det er nå ;-) Bor ikke i oslo, men ikke så langt unna, hadde vært fint å treffe andre med babyer på samme alder ,hehe.

Presentasjon:

Er 27 år,mannen min er også 27, han fyller 28 år iår. Har ei litta tulle som ble født på ABC klinikken på ullevål den 9. desember. Hun var 3050g, hode 34cm og 46cm lang. Ikke den lengste babyen akkurat, men er veeeeldig søt da :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...