Gå til innhold

Negative qr-tester, men IKM for godt over en uke siden...

Anbefalte innlegg

Er helt ny her , så tilgi meg om ikke jeg kan alle uttrykkene... :)

Jeg tok QR-test i dag som var negativ. Det er over en uke siden jeg hadde IKM, og jeg har alltid vært veldig regelmessig. Hadde 5-6 dager med "stikk" i magen ca. en uke etter eggløsning, og den siste uken har jeg hatt mensmurringer i magen, men ingen mens. Har nå også litt ømme bryst, men altså to negative qr-tester (tok en forrige torsdag også.

Hva bør jeg gjøre? Kan jeg være gravid?

Fortsetter under...

Jeg synes jo (uten å være ekspert eller lege) at det høres ut som om du er gravid! Det er veldig mye snakk om at QR er en elendig test, som veldig ofte gir ukorekte svar! Mange har t.o.m fått positiv på den, for så å få negativ seinere på andre tester! ClearBlue skal visst være en bra nøyaktg test, synes du skal ta den og ikke bry deg mer om resultatet av QR. Siden du allerede er så langt over ikm så tror jeg du trygt kan ta en test i dag uten å vente på morgeurinen! Blir den også negativ så kan du jo ta en med morgenurinen også! Ellers så er det faktisk mange som ikke produserer så mye hcg hormon at det vises på testen før i 6. til 9. uke. Men synes du skal gi blaffen i QR og heller løpe å kjøpe en ClearBlue=) Hold oss oppdatert da!

Masse lykke til!

Mvh Håpefull 4.pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...