Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føler jeg maser nå, men lurer jo så fælt:

Har akkurat vært ferdig utredet hos gyn. og legen mener jeg har pcos. har og for høyt blodsukker nivå i kroppen så jeg har gått over på mindre karbohydrater i kosten.

Men det jeg synes er så rart: kan man ha regelmessig mens uten eggløsning? jeg har vanlig mens med sykluser på ca 31 dager, og har ved flere anledninger tatt eggløsningstester og fått pos svar på disse....har jeg eggløsning eller ikke? tok en blodprøve og det viste et høyere niva av progestoron etter antatt eggløsning... og kan min vanlige fast lege skrive ut metformin til meg? tror dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4955389-meg-igjenmer-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror den vanlige fastlegen kan skrive ut metformin til deg, men det virker som om mange fastleger er litt skeptiske til å skrive det ut når det ikke er på grunn av direkte diabetes.

Det som er litt vanskelig med oss PCOSere er at eggløsninstester ofte "lyver" til oss. og svarer i hytt og pine. Men jeg vet ikke om man kan ha regelmessig mens uten eggløsning. Jeg har ikke eggløsning, men heller ikke regelmessig mens.

Jeg har hatt regelmessig mens i alle år(fra 13-til nå 26)men ikke eggløsning,virker det som iallefall,målt MYE temp og tatt MA`NGE tester:-)Fikk utført en lapraskopi,der de stakk hull på cystene og nå har jeg en gutt på 4 månder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...