Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, beklager at jeg velger å være anonym. Jeg leste inne på slitere at din mann ikke har sjekket sin sædkvalitet. Jeg var selv i en situasjon hvor jeg prøvde i 1 1/2 år med en mann og vi fikk det ikke til. Jeg var overbevist om at det var meg det var noe galt med og brukte mye energi på å bekymre meg. Etterhvert fikk jeg lurt han til å ta en test og det viste seg å være minimalt med svømmedyktige "gutter". Prøvingen hadde tært såpass mye på oss to at vi valgte å gå fra hverandre. 2 år etterpå har jeg blitt gravid med en ny mann og det gikk på første forsøk.

Derfor er mitt råd til deg at du bør få mannen din til å teste seg - det er jo så enkelt og lettvint for han. Men vet at menn kan være vanskelig å overtale til sånt. Håper det ordner seg for dere og at dere får det til snart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4955370-til-vils%C3%A5gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei anonym :)

Jeg har bestilt meg time til gyn. nå den 11 mai,for å starte det som vel blir prosessen med utredning.I samme sammenheng har jeg tenkt å få rekvisisjon til min kjære for sædprøve.Jeg innser nå at dette ikke kommer av seg selv,og pga at nedturen hver ikm begynner å gå så inn på meg så er det nok best å sette alle kluter til.Ingenting skal være uprøvd,kanskje lykkes vi med hjelp...Uansett så vil man i alle fall kanskje få noen svar.

Takk for omtanken anonym,og lykke til til deg hvorhen du nå måtte være i prosessen.Vilsågjerne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...