Gå til innhold

April: gakk-gakk-gakk-gakk.....

Anbefalte innlegg

...går det i hele dagen her. Lille har fullstendig dilla. PÅ å si og se gakk-gakk. Sånn er det å bo ved Akerselva. Han kan sitte i vogna i 30 min bare å se på enderne som vralter rundt, skvaldrer, krangler og flyr. I går tenkte jeg at vi skulle gjøre noe ekstra gøy; mate endene. Så vi labbet av gårde med vårt tørre gamle brød og skulle mate. Lille var i ekstase over å være midtpunkt for alle endene.... Han rakte hendene mot brødet og ville også mate....trodde en forventningsfull og stolt mamma. Men neida....det gikk rett i 'brødboksen' med kommentaren : nam-nam-nam-nam.....he.he...sånn er det å være ivrig mor........ Hele veien hjem til middag gikk det i nam-nam-nam og gakk-gakk-gakk-gakk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4954866-april-gakk-gakk-gakk-gakk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe:) så søtt:)

her går det i ja, og jah. om dagene,har gjort det lenge,så begynner å bli litt små lei,men ingen skal fortelle meg at jeg har en negativ unge,for han sier ja,til absolutt alt,selv om han rister på hodet,så sier han ja, hehe=)

He, he, her går det i "pus"... Når vi spør: "Hvor er pus?", så snur hun seg og leter etter ham og peker på ham og sier pus hvis hun ser ham, men hun peker ellers også på alt hun synes er godt og flott og sier "pus", så det har nok i tillegg blitt et ord hun bruker om alt hun liker, selv om det er tydelig at hun også skjønner at det er en betegnelse på pus... De er stilige når de først setter seg noe i hodet!!! Det kan tydeligvis gjentas til det kjedsommelige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...